Sunday, October 30, 2011

Kui, siis ikka suurelt

Teised tõstsid täna kellaosutid tund aega tagasi. Mina nii väikeste muutustega ei hakka end üldse vaevama - vahetasin kohe päeva öö vastu. Tegelikult tegin seda üsna sujuvalt juba 4 päeva tagasi. Nii et  olen nüüd  kõigil "hommikutel" kõige varem nii keskpäevaks või üheks üles saanud. Oi, homme tuleb kell kindlasti helisema panna, et ma ikka lõunasöögile jõuaks. Nimelt armastavad tsehhid käia vähemalt Menzas söömas juba hiljemalt 11:30.  Õigemini tuleb sul leppida spinatipestoga (loe lehmakoogiga) ja knedlikutega (loe Eesti saiaviilu kujuliseks vormitud saiaga, jah nii täpselt ongi) kui satud kogemata sööma 12 paiku. Kui aga lähed varem, siis on lootust saada isegi kartuliknedlikuid (kartulikujuliseks vormitud kartul).

Nii et lase mind veel kuskile omaette! Kohe läheb ööloomaks üle. Mine seleta Eestis kellelegi, et teate ma tahaks töötada nii päeval 12st öösel 4ni ja käia nii umbes 18-21ni ujumas :)
Ps! Kõige hullem, mis minuga juhtuda saaks, on see, kui laps oleks hommiku tüüpi. Selleks puhuks tuleks vist kõrvatropid varuda? :)

2 comments:

  1. Esialgu saab ta suure tõenäosusega olema ööpäevaringset tüüpi.
    Aga mind kellakeeramine sugugi ei mõjutanud - niikuinii on mul siis uus ajaarvamine: Tõrukese-aeg.

    ReplyDelete
  2. Ma usun, et talle siiski mingi režiim juba sinust külge jääb, harjunud sellega, et öösel enne 4 väga rahulikult magada ei saa:)

    ReplyDelete