Saturday, November 30, 2013

Valikud, valikud...

Kui sul on laupäeva jaoks ainult üks number üks plaan: minna tundideks metsi mööda kappama, udust sügist nuusutama, ummisjalu kraave ületama, okstesse takerduma ja häält kähedaks hõikama  ehk lühidalt ajujahile ning selgub, et mehed lihtsalt ei viitsi end ega püsse autosse vedada, tuleb asuda plaani number kaks juurde - sõita linna meigikoolitusele targaks saama.
Targaks ma saingi. Pärast 30 aastat elu teadmisega, et mul on rohekashallid silmad, selgus nüüd, et need on hoopis türkiisikirjud. Issver! Ma olen täiesti valesti elanud. Elagu nüüdsest roosa ja sinine!


1 comment:

  1. Peab sulle vist sügavamalt silma vaatama, ma ei suuda ette kujutada, millised peaks olema türkiisikirjud silmad. Kõlab kui Cartlandi romaani peategelasel...

    ReplyDelete