Thursday, November 3, 2011

Kuhu kõik on kadunud?

Nii, tulevad kallid külalised kaugelt maalt külla ja kõik, mis sa linnas vähegi näidata tahad, on kuhugi kadunud. Eriti kahju on muidugi kuldsest kärbsest, mis mu meelest on Ceske Budejovice au ja hiilgus. Tea, kas talv hakkab lähenema, et kärbes otsustas, et just nüüd on viimane aeg minema lennata?

Rohelise raamatu soovitusnimekirjas olnud söögikoht jäi meil samuti esimesel katsel leidmata. Teine katse oli veidi õnnelikum, aga tulemus lõunasöögi näol oleks võinud pigem ikka kadunud olla. Ülikooli sööklas oli ka kaduma läinud kogu normaalne toit - alles olid vaid pool keetmata kartulid, ülihapendatud kapsas ja vorstid. No need viimased oleks võinud olla siiski kadunud näiteks mõne koera kõhtu, aga nähtavasti ei oleks ka koerad nende leidmise üle just ülearu rõõmustanud.

Lisaks olid muidugi kõik instituudi esised lehed ära koristatud, mistõttu oli vägagi võimatu neis sahistada ja  parimaid välja valida. 


Sellest ma muidugi ei räägi, et Francesco oli ka kuhugi kadunud. Just siis, kui pidime lõpuks ometi mu andmeid analüüsima hakkama. 

Kaduma on läinud ka kõik majapidamises leidunud pähklid, umbes 10 Kauflandi pomelot, 2 kg porgandeid (sh need, mis kapi taha kukkusid), instituudi koristaja, kõik mu puhtad riided (kusjuures määrdunud on kõik viimseni alles), lisaks veel TV3 online koos Kättemaksukontoriga, päikesepaiste ning hommikused udud. Ohjah.

Eile öösel oli kaduma läinud ka minu toa uks. Seevastu õnnestus mul ninaga leida  juba esimesel katsel eenduv sein :(

Ja ilmselgelt on ka kogu aeg kuhugi kadunud. Täiesti märkamatult on kätte jõudnud juba reede ja ainuke, millega ma tõeliselt olen hakkama saanud, on andmete seitsmekordne ümberanalüüs ja järjekordne segane versioon mu esimesest artiklist.

Ps! Midagi siiski ilmus välja ka - pinksimängu tuhinas avastasime iga radiaatori ribi vahelt vähemalt ühe pallikese :)
Ps2! Ka koerad ei ole õnneks siit linnast veel kuhugi kadunud :)
Ps3! Seoses kaduma läinud hea Tsehhi söögiga, ilmus välja täiesti ehe ja Eestimaise maitsega kapsa-hakkliha hautis :)

No comments:

Post a Comment