Friday, October 21, 2011

Üks väike rööm las olla igas päevas

TÕRUKE ON SÜNDINUD! See on täiesti piisav põhjus, et käia terve päev suu kõrvuni ringi ja tähistada seda iga natukese aja tagant vähemalt ühe Tallinna vahvlikommiga. Küll ma olin ikka taiplik, et raatsisin neid kohe kolm kotti siia kaasa võtta. 


Tavaliselt ma nii ei käitu - mõtlen ikka, et ei ma söö ju midagi. Praktika aga on see, et söön ikka küll. Minu vaieldamatu lemmik - merevaik - on nüüdseks juba kahjuks otsas. See-eest on aga täieõiguslikult alanud POMELO hooaeg. Pole hullu, et pead nende hetkel roheliste pallide lahti muukimiseks kogu jõu appi võtma. Ja pole ka sugugi hullu, et need veel oma täit maitsebuketti pole saavutanud. Isegi see ei sega, et pead nende pärast pool ööd tualeti vahet jooksma. No tõesti vahet pole. Niikuinii pole suurt mõtet isegi üritada uinuda, kui kõht otsustab end pidevalt vasakule ja paremale upitada. Ilmselge konkurents pomeloga juba algusest peale. Lainetagu siis võidu!

1 comment: